Wednesday, October 7, 2009

México - la octava vez

Üle-eelmisel nädalal tekkis mõte korraks Mehhikos käia ja vaadata, kuidas seal elu edeneb. Reis oli keskmisest lühem - teisipäeva hommikul Tartust lennuki peale ja laupäeva õhtuks tagasi - 3 päeva kohapeal. Erilisi muudatusi ei täheldanud - tegin vaid sellised tähelepanekud:

- ärikultuuril ja asjaajamisel on endiselt arenguruumi mõistlikkuse suunas
- hispaania keelt on kohalikud halvemini rääkima hakanud aastaga (jah - peaaegu aasta on viimasest Mehhiko reisist möödas. Kolmandal päeval tuli neil küll juba natuke paremini välja...
- vahepeal promotod seagripp on unustatud
- suites Newton majutus ei ole hoolimata 7x meeldetuletamisest 3 a jooksul suutnud mu perekonnanime oma andmebaasis ära parandada. Kohe kodune tunne oli kui korterisse registreerides palavalt Hr. Lemust tervitati.
- El Farolito tacorestorani kelnerid mäletasid mind ja mu eelistusi. Küsimata lauale ilmunud Modelo Negra oli muljetavaldav.
- toimunud on taksorevolutsioon:

Vanad rohelised põrnikad ja nissan tsurud on kadunud (moodustasid enne tänavapildis 20% kõikidest sõidukitest) ja kõik taksod on nüüd kuldsetes-punastes värvitoonides:

Selline värvikombinatsioon pidavat olema kombekas ja jätma linnast parema mulje - kõik taksod peavad olema selliselt värvitud ja ingli ("El Angel" - see kuldne ingel, mis Mehhiko sümbol on) logode rida tagaosas. Ilmselt ei olnud põrnikate ja tsurude ülevärvimine otstarbekas ja need saadeti muudesse linnadesse. Tuleb tõdeda, et natuke kenam vist on tõesti - kuna värvikombinatsioon võeti kasutusele sel aastal siis kõik taksod on värske värvkattega ja enamus neist on nüüd alla 5 a vanused autod.

Blogi jägijatest sisuotsijatele pean kahjuks pettumuse valmistama - see postitus on peaasjalikult vaid mulle endale meeldetuletuseks, mitu korda ma Mehhikos käinud olen. Olen muutunud märgatavalt laisemaks ja pidasin paljuks ka oluliselt huvitavama, Augustis toimunud Eesti-Rootsi-Taani-Saksa-Tsehhi-Poola-Leedu-Läti-Eesti mototripi kajastamist. Selleks polnud ka tegelikult vajadust - Madisest paremini poleks seda nagunii suutnud keegi teha.

2 comments:

Madis said...

oo, olen kõrvust tõstetud...

Mäux said...

:) ja mina lähen kohe Madise blogi tsekkama... :p