Saturday, January 20, 2007

sábado

Täna käisin Turibusiga sõitmas. Päris mitut kuulsat monumenti nägi jne. Mõned klõpsud tegin ka ja laadisin osad üles - http://album.hv.ee/ihv/teine_reis Lisaks selgus, et Turibus sõidab peaaegu mu korteri juurest mööda niiet pool tundi metrooga Zocalosse kust tuuri alustasin oli üsna mõttetu.Aga üldiselt on Mexico City kesklinn väga ilus - palju väga ilusaid maju ja palju parke - kõik ilusti korras ja hooldatud.
Teepeal nägin ameerika (õigemini vene) mägesid ja muid tüüpilisi lõbustuspargi atraktsioone - seda oli vaja lähemalt uurida. 100 peeso eest sain platinum pasaporte millega pääses kõikjale. Kuna julge hundi rind pidi rasvane olema siis otsustasin esimese asjana kõige suurema raudteega ka sõita. Kahjuks ei osanud ma hispaaniakeelseid silte lugeda, ilmselt oleks seal kirjas olnud, et atraktsioon on ainult suitsiidihuvilistele. Tugikonstruktsioonid olid PUUST ja nagu pärast selgus siis ehitatud 70ndatel. Üles-alla sõitmine oli üsna tavaline aga vagunite kolisemine ja kääksumine ja värisemine tekitasid küll tunde, et kohe kukub see asi kokku. Aga nagu näha ta seda ei teinud ja ilmselt teenib see adrenaliinihuvilisi mehhiklasi veel aastakümneid:) Päris "huvitav" oli ka üks raudtee mis salto sisse tegi - see oli küll metallist ja tundus turvaline kuid võttis kõhust (mis oli õnneks tühi) päris õõnsaks, eriti tagurpidi sõites. Vererõhk 200 ringis oli oodatud ja loomulik nähtus ja üldiselt võib rahul olla. "Eriti hull" raudtee oli kahjuks katki, samuti läks üks huvitav atraktsioon (5 korvidega pöörlevat ringi mis omakorda suuremat ringi pidi pöörlevad ja mis ca 40 meetri kõrgusele tõuseb) vahetult enne minu pealeminemist katki :( Aga vist on siiski parem, et ta maapeal katki läks ja kõik terveks jäid, eriti mina.
Aga nüüd magama. Ajavahest ülesaamine tundub seekord küll lihtsam olevat (ja lisaks on nädalavahetus kohanemiseks) kuid kaua magamist tuleb siiski natuke veel harjutada :)

2 comments:

Anonymous said...

piltide vaatamine on paras ikaldus. praegu tuleb iga pildi peale uus tab lahti teha, võiks ikka samal lehel saada edasi tagasi klõpsida piltidae vahel...

ihv said...

võiks. aga galerii on sellisel kujul seal ja ma olen piisavalt laisk olnud ning pole otsinud paremat varianti kui see varnast võtta oli. Kingitud hobuse suhu ei vaadata ja olen ka praegusega rahul seega (arvestades minu ülevoolavat laiskust siis alternatiiv oleks ilmselt piltide puudumine) ::)
Muidugi võiks mingi ruumi omale kuhugi hankida ja mingi viisakamat sorti galerii sinna paigaldada...aga ei ole selleks motivatsiooni leidud. Pole vist piisavalt kurtjaid :)
Lohutuseks võin öelda, et ma teen vähe pilte ja veel vähem laen neid üles...ja üritan olukorda parandada kunagi.