Sunday, March 18, 2007

Tequilarindel muutusteta

Avalikkuse survel siiski annan endast natuke elumärke.
See nädal on olnud üsna hea - tööpäevad mõistlikud ja iga öö olen saand korralikult välja magada (erandiks reede, sellest allpool). Kohe ei mäleta millal viimati niimoodi välja puhata sai. Töö on siiski kõik päevad ära sisustanud ja kuskil eriti käinud ei ole, v.a. täna ja eile natuke shoppamas.
Eile käisin Liverpoolis - siuke kaubanduskeskus läheduses. Tahtsin päikseprille osta aga ei leidnud sobivaid, seega ostsin 4 paari pükse.
Täna käisin Santa Fe-s ja sealses Mallis. Ülemiste keskusest vast 2-3x suurem aga täiesti mõttetu - mingeid kalleid firmapoode ainult kõik kohad täis, pooled neist müüvad naiste pesu. Sealne hiina toit oli aga päris hea ja päikseprillid õnnestus ka hankida. tagasiteel Polancosse käisime Gigantest läbi - siuke suur supermarket mis kõike müüb - sealt sain mõned särgid osta (puhtad hakkavad otsa saama ja olin valiku ees kas osta uued või osta pesupulbrit ja mõned ära pesta. see valik ajas mind ka shoppama kuigi ma üldiselt seda ei salli...).

Reede õhtul otsustasime Jesusega natuke tekiilat juua. Margiks Capa y Espada - väga hea asi (ärge Babelfishi tõlkest laske ennast segada, Capa tähendab mingit keepi või mantlit mitte ainult seda mida Babelfish arvab :p ). Soojenduseks oli muidugi vaja pudel veini juua. See läks ruttu ja saime tekiila kallale asuda. 0.75 tundus maru palju ja arvasin, et sellest jätkub mitmeks õhtuks...noh...kui umbes 2-3 ajal öösel pudel tühjaks sai ja rummi avasime siis mõistsin, et olin meid alahinnanud. Kui rumm ka otsa sai läks Jesus koju ja mina magama - kell oli vast midagi 5 kanti hommikul. Kõik oleks väga ilus olnud kui 10 ajal hommikul poleks tööasjadega pidanud alustama...kõik lõppes siiski õnnelikult aga mul on olnud parema olemisega laupäevi kui see ;) Väikse negatiivse tagajärje see siiski põhjustas - laupäeva hommikul helistati ja küsiti kas ma tahan room servicet - ütlesin, et ei taha. Seepeale pakuti, et siis tuleb pühapäeval (täna) hoopis - see sobis hästi. Õhtul koju tulles aga avastasin, et mingit room servicet polnud käinud - prügi välja viimata, nõud pesemata, voodi tegemata..no krt kas ma pean ise enda järelt koristama või?


Ja ega ei olegi vist muud midagi - ühtlane rutiin üldiselt ja vahelduseks on see päris meeldiv. Kui midagi huvitavat silma hakkab siis ehk blogin ka (kui viitsin:).

Ahjaa, see rekord kogus narkoärikate sularaha, mis mehhikos leiti ja millest kindlasti ka eesti uudistes räägiti - see maja on minu korterist mõne kilomeetri kaugusel;)

1 comment:

Anonymous said...

Ära kunagi joo Tequilale midagi muud alkohoolset peale! Pärast kahetsed kaua ja kibedalt! Õlut-viina võid veel segi panna, aga tequila on selline isesorti jook. Aga edu Sulle seal teiselpool maakera! Margo