Sunday, February 3, 2013

Decimocuarto vez

Oh üllatust - olen jälle Newtonis. Aga kurtmiseks pole põhjust - vähem kui 24h pärast maandun kõigi eelduste kohaselt Tallinnas. Ja seda kaks päeva varem kui plaanitud. See on ajalooline fakt - ma tulen Mehhikost varem ära !

Olnud olen siin peaaegu nädala ja tööasjad on suhteliselt normaalselt sujunud. Mingeid ulmepikki tööpäevi pole ka pidanud tegema, niiet täitsa üle keskmise. Olen mõned korrad jooksmas käinud, s.h eile tegin poolmaratoni pikkuse hommikusörgi. Kui sellest tekkinud joodikupäevitus välja arvata, siis oli päris mõnus.

Ja ega midagi huvitavat vist polegi juhtund - eks see sissekanne on ju ka vaid selleks, et järge pidada, mitu korda ma Mehhikos käinud olen.

Ahjaa - see Pemexi torni plahvatus toimust minu korterist vähem kui 2km kaugusel. Pauku ei pannud nagu tähelegi muu lärmi hulgas -  aga helikopterite müra ja kiirabiautode huilgamine kestis hilisõhtuni...

No comments: