Thursday, February 1, 2007

oeh

Ehk siis olen tegelikult ikka elus aga ´vahepeal ei ole midagi eriti toimunud - olen pidevalt tööl olnud ja kuskil käind või midagi teind väga ei ole...ühtegi pilti pole ka teinud :(

Ilm on jälle soe, eelmise nädala keskel natuke tibutas vihma ja oli nii +15 ehk päeval (=+18-19 korteris). See vihm oli ka rohkem moepärast, tõsised vihmasajud pidid umbes Mais olema.

Madis jõudis vahepeal siia - tema pagas aga otsustati amsterdami jätta ja alles kaks päeva hiljem ära tuua. Sellest suuri probleeme ei tekkinud ja esimesel päeval sai ta ka minu triiksärgiga edukalt käidud :)
Särkidest rääkisin - mõtlesin, et olen laisk ja viin nad keemilisse puhastusse (triikrauda nagunii ei ole jne).Viisingi 4 triiksärki ja ühed püksid ja sain järgmine päev ilusti puhtana tagasi - ja pidin selle eest 190 peesot maksma. Ilmselt triigiti neid kullast triikrauaga :)

Eile ostsime veini. Oli suht odav (30 peesot) aga täitsa hea, mitte peet nagu hinna järgi eeldada võiks. Kuna ma kade ei ole siis valasin pool klaasi ka läpakale, ta ju nii palju aidanud mul tööd teha. Pool klaasi ei olnud ilmselt piisav vana hea Compaqi purjujootmiseks ja ta jäi täitsa kaineks ja töökorda:) Laenasin Jesuselt kruvika ja lammutasin laiali ja valasin veini välja - näis mis tulevik toob kuid hetkel igatahes töötab. Eeldatavasti klaviatuur küll varsti loobub osaliselt töötamast - ikka korralikult ujus veinist:(

No comments: